شناسهٔ خبر: 24661 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سروش سلیمی شهرکی خبر داد:

انجام پرواز شبانه تهران - شهرکرد پس از ۱۸ سال/ پایان انتظار مسافران یک روزه

 فرودگاه شهرکرد مدیر فرودگاه شهرکرد گفت: پرواز برنامه‌ای در شب در مسير تهران - شهرکرد، ۱۸ سال پس از بهره‌برداری از فرودگاه شهرکرد، برای نخستین‌ بار برقرار شد.

سروش سلیمی شهرکی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،با اعلام این خبر که فرودگاه شهركرد نخستین پرواز برنامه‌اي در شب خود را بعد از گذشت ۱۸ سال از زمان تاسیس و بهره‌برداری از این فرودگاه به راه انداخت، گفت: پیش از این پروازهای تاخیری یا VIP در شب در فرودگاه شهرکرد نشست و برخاست داشتند.

وی با توضیح اینکه ما تا به حال پرواز شبانه نداشتیم و پروازهای برنامه‌ای معمولا در وقت روز انجام می‌شد، ادامه داد: این فرودگاه از داشتن تجهیزات لازم برای برقراری پرواز در شب بهره‌ می‌برد اما از ۱۹ تیر نخستین پرواز برنامه‌ای در شب این فرودگاه برقرار شد.

سلیمی درباره اهمیت این پرواز گفت: پس از بررسی‌های متعدد متوجه شدیم اصناف، کارمندان اداره‌ها و شخصیت‌های دانشگاهی ما از طریق فرودگاه اصفهان به شهر کرد برمی‌گردند و یا برعکس کسانی که برای سمینارها و انجام کارهای یک روزه به شهر کرد می‌آمدند به دلیل نداشتن پرواز برگشتی از شهر کرد به تهران در همان روز، مرتب گلایه داشتند و از فرودگاه اصفهان استفاده می‌کردند.

مدیر فرودگاه شهرکرد ادامه داد: با آماری که از آژانس‌ها گرفتیم متوجه شدیم خیلی از مسافرانی که برای انجام کار یک روزه خود از تهران به شهرکرد می‌آیند، از نداشتن پرواز برنامه‌ای در شب رنج می‌برند و گلایه دارند. بدین ترتیب کارگروهی تشکیل و آسیب‌شناسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که اگر پرواز رفت و برگشتی داشته باشیم به نیاز بخش زیادی از مردم شهرکرد پاسخ داده‌ایم. 

وی گفت: بر این اساس با پیگیری‌های ما، از روز ۱۹ تیر ماه  این پرواز برای اولین بار انجام شد و در همین نخستین پرواز با استقبال زیادی روبه رو شد.

نظر شما